Bloemen abonnement; veel gestelde vragen

FAQ bloemenabonnement

Vind hier alle antwoorden op veel gestelde vragen over ons bloemenabonnement

Veel gestelde vragen over ons bloemenabonnement

Ben je van plan om een bloemenabonnement in Amsterdam, Diemen of Amstelveen te nemen? En wil je graag meer informatie?  Hieronder vind je de antwoorden op vragen die veel gesteld worden over het bloemenabonnement van URBANBLOOM. Heb je een vraag die er niet bij staat? Neem dan gerust contact met ons op want we staan je graag te woord. Je bereikt ons door te bellen op +31 (0)20 4635317, een WhatsApp-bericht te sturen naar +31 (0)6 28 95 65 37 of een e-mail te sturen naar info@urbanbloom.nl

Neem een bloemenabonnement

Elke week een prachtige verse bos bloemen bij je thuisbezorgd.

Hoe werkt een bloemenabonnement?

Bij een bloemenabonnement krijg je elke week of elke twee weken een prachtig boeket thuisbezorgd. Je kunt kiezen of je het boeket in een vaas wil ontvangen zodat je zelf écht niets meer hoeft te doen behalve het op zijn plek te zetten. Of je kiest ervoor om gewoon alleen een boeket te ontvangen die je dan zelf verzorgd en in een vaas zet. Je kunt kiezen op welke dag je je bloemenabonnement ontvangt. En je kunt ons altijd laten weten wat voor bloemen je mooi vind, of juist niet. Daar houden we natuurlijk rekening mee.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Geen probleem. Dan bezorgen we de bloemen bij de buren en doen we een briefje bij je in de brievenbus waar op staat waar we de bloemen bij je achter hebben gelaten. Als geen van je buren thuis zijn en er dus geen mogelijkheid is om het boeket bij je af te leveren nemen we het weer mee en doen we een briefje in de bus met het verzoek ons te bellen voor een nieuwe bezorg-afspraak.

Hoe werkt de betaling?

Als je bij ons een bloemenabonnement afsluit dan koop je eigenlijk de boeketten voor vier weken vooruit. Dat bedrag betaal je via onze webshop dus in een keer. Als je besluit om na vier weken je abonnement te verlengen betaal je gewoon weer voor vier weken vooruit via onze webshop.

Kan ik ook betalen via een automatische incasso?

Ja, dat kan zeker. We hebben dat alleen niet als standaard ingesteld omdat we onze klanten de vrijheid gunnen om elke vier weken te besluiten of je het nog wel wil. Zo krijg je niet het gevoel ergens aan “vast” te zitten. Maar als je liever via automatische incasso betaald dan kan dat zeker. Laat dit dan even aan ons weten via een email. Dan stellen we het voor je in.

Wat gebeurt er als ik op vakantie ga?

Als je op vakantie gaat kun je je bloemenabonnement pauzeren. Laat het ons dan gewoon weten via email of via je persoonlijke account op de website. We zetten je bloemen abonnement dan tijdelijk stop. Geef dan goed aan vanaf welke datum je het abonnement stop wil zetten en vanaf welke datum je weer bloemen wil ontvangen.

Kan ik mijn bloemen zelf uitkiezen?

Je kunt bij een abonnement helaas zelf niet precies de bloemen uitzoeken zoals je dat bij ons in de winkel kunt doen. Tenzij je het natuurlijk op komt halen. Wat je wel kunt doen is opgeven van welke bloemen je juist wél of niet houdt. Dan houden we daar natuurlijk rekening mee. Je kunt je bloemenvoorkeur aan ons laten weten door het, tijdens je bestelling, bij het veld “opmerkingen

Kan ik, naast mijn abonnement, ook gewoon een los boeket bestellen?

Dat kan natuurlijk ook. Je kunt een los boeket bestellen via onze webshop. Als je een persoonlijk account aanmaakt hoef je maar één keer je adresgegevens in te vullen.

Wat doe ik met de vaas als ik niet thuis ben?

Als je een vaas van ons hebt en je bent niet thuis, laat de vaas gewoon maar thuis. We nemen hem dan de volgende keer mee. Let er wel op dat je hem aan ons mee geeft want anders moeten we de vaas helaas op de rekening zetten en dat doen we liever niet.

Kan ik mijn abonnement (tijdelijk) op een ander adres laten bezorgen?

Ja dat kan als het adres binnen één van onze bezorggebieden valt: Amsterdam, Diemen Oudekerk aan de Amstel, Durgerdam, Ransdorp, Zunderdorp en Amstelveen. Stuur ons een email om het bezorgadres te laten veranderen of doe het zelf in je persoonlijke account.

Ik wil mijn bloemenabonnement tijdelijk pauzeren. kan dat?

Je kunt je bloemenabonnement tijdelijk pauzeren. Stuur ons minimaal twee dagen van tevoren een email met daarin de precieze datum dat je je abonnement wil stopzetten én de datum dat je weer bloemen wil ontvangen. Je kunt je abonnement ook pauzeren in je persoonlijke account.

In welke plaatsen bezorgt urbanbloom?

We bezorgen onze bloemenabonnementen in Amsterdam, Diemen Oudekerk aan de Amstel, Durgerdam, Ransdorp, Zunderdorp en Amstelveen.

Kan ik ook meer dan één boeket bestellen?

Je kunt zoveel boeketten bestellen als je wilt. Dat hoeven natuurlijk niet allemaal bloemenabonnementen te zijn. Als je een persoonlijk account aanmaakt in onze webshop hoef je niet elke keer je adresgegevens in te vullen bij elke bestelling.

Hoe lang blijven mijn bloemen goed?

Bloemen moeten in principe een hele week mooi blijven. Een goede bloemenwinkel zorgt ervoor dat het assortiment aan bloemen vers blijft en verkoopt je geen oude bloemen. Maar de levensduur van bloemen hangt ook heel erg af van hoe je je bloemen verzorgt bij binnenkomst én daarna. Kijk bij onze verzorgingstips voor advies daarover.

Is er een opzegtermijn?

Nee. Er is geen opzegtermijn. Je betaald een bloemenabonnement voor vier weken vooruit. Na vier weken krijg je een email met de vraag of je je abonnement wil verlengen. In de email staat dan een link die je naar onze webshop leidt. Daar kun je dan weer een abonnement voor de komende vier weken nemen. Als je niets doet gebeurt er ook niets; dan loopt je abonnement dus gewoon af.

Als je ons hebt gevraagd om een automatische incasso in te stellen, dan vragen we je om ons zo snel mogelijk een email te sturen. Je abonnement loopt dan tot het einde van de periode (max 4 weken dus) die je betaald hebt. Daarna stopt het.

Bel ons bij vragen

Wil je graag meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op. Bij URBANBLOOM helpen we je namelijk graag verder. Je bereikt ons door te bellen naar +31 (0)20 4635317, een WhatsApp-bericht te sturen naar +31 (0)6 28 95 65 37 of een e-mail te sturen naar info@urbanbloom.nl.

Wist je dat ons moederbedrijf Bloemen op Locatie, bloemenstyling verzorgt voor evenementen en bruiloften?