FAQ bloemen bezorgen

Vind hier de antwoorden op veel gestelde vragen over het laten bezorgen van bloemen.

bloemen bezorgen, Veel gestelde vragen

Wil je graag bloemen laten bezorgen in Amsterdam, Diemen of Amstelveen? En heb je toch nog vragen over hoe dat nou gaat bij URBANBLOOM? Hieronder vind je de antwoorden op vragen die veel gesteld worden over het laten bezorgen van Bloemen door URBANBLOOM. Heb je een vraag die er niet bij staat? Neem dan gerust contact met ons op want we staan je graag te woord. Je bereikt ons door te bellen op +31 (0)20 4635317, een WhatsApp-bericht te sturen naar +31 (0)6 28 95 65 37 of een e-mail te sturen naar info@urbanbloom.nl.

Laat een boeket bezorgen in Amsterdam

Als je voor 12:00 uur besteld leveren we het dezelfde dag nog.

Hoe kan ik bloemen bestellen?

U kunt bij ons bloemen bestellen op twee manieren:

  1. U kunt online, via de webshop bloemen bestellen. Dat is vaak het snelst en gemakkelijkst. Alle adresgegevens, de tekst voor het kaartje en de betaling worden dan in één keer geregeld.
  2. U kunt bij ons ook via Whatsapp bestellen door een berichtje te sturen naar +31 (0)6 28 95 65 37 . Via Whatsapp kunt u dan alle details van de bestelling doorgeven en de betaling verloopt dan via een Tikkie.

Komt u er niet uit? Bel ons dan gewoon op +31 (0)20 4635317 of stuur een e-mail naar info@urbanbloom.nl.

Ik heb een bepaald boeket in gedachte. Kan dat ook?

Jazeker. Als u een bepaald boeket in gedachte heeft dat u wil laten bezorgen in (de buurt van) Amsterdam maar u ziet het niet staan op onze website dan kunt u het beste een bestelling via Whatsapp plaatsen. Stuur ons een berichtje via +31 (0)6 28 95 65 37 en vertel ons wat uw wensen zijn. 

Ik zie verschillende prijzen, wat is het verschil?

Goede vraag! Wat is nou bijvoorbeeld het verschil tussen een boeket van €25,- en een boeket van €50,-? Het zit zo: Elk boeket wordt gevuld met een bepaald budget aan bloemen. En de bloemist die het boeket maakt vult zo’n budget in met het soort en het aantal bloemen dat hij of zij kiest voor het boeket. Hoe groter het budget; hoe meer bloemen er in het boeket verwerkt kunnen worden. Maar ook; hoe meer bijzondere (en daardoor duurdere) bloemen gebruikt kunnen worden. Dus in een duurder boeket zitten meer bloemen én meer bijzondere bloemen.

Kan ik een boeket dezelfde dag nog laten bezorgen?

Dat kan. Als je voor 12:00 uur besteld kan het nog dezelfde dag bezorgt worden.

In welke plaatsen bezorgt urbanbloom?

We bezorgen boeketten in Amsterdam, Diemen Oudekerk aan de Amstel, Durgerdam, Ransdorp, Zunderdorp en Amstelveen.

Ik wil mijn boeket op een bepaalde tijd laten bezorgen. Kan dat?

Ja natuurlijk. Je kunt je boeket op een specifieke tijd laten bezorgen. Dat kun je aangeven bij het afrekenen in onze webshop. We huren dan speciaal een koerier voor deze rit in, dus het is wel wat duurder dan wanneer je kiest voor bezorging tussen 10:00 en 19:00 uur. Maar soms heb je een boeket gewoon op een bepaalde tijd nodig…

Wat gebeurt er als er niemand thuis is?

Als we het boeket komen brengen en er is niemand thuis dan proberen we of we het bij een van de directe buren kunnen afgeven. We zorgen er natuurlijk altijd voor dat het boeket veilig is en vragen altijd vriendelijk of de buren het even in het water willen zetten. Dan doen we een briefje in de brievenbus waarop staat bij welke buren het boeket is afgegeven met het verzoek de bloemen daar op te halen. En als laatste laten we jou, via een automatische email, ook weten waar het boeket is achtergelaten.

Kan ik ook meer dan één boeket bestellen?

U kunt zoveel boeketten bestellen als u wilt. Als u om de zoveel tijd een boeket wil laten bezorgen kunt u misschien een bloemenabonnement overwegen.

Kan ik anoniem een boeket versturen?

Ja dat kan. Eigenlijk worden alle boeketten bezorgt zonder de informatie van de besteller prijs te geven. Toch heeft URBANBLOOM wel uw gegevens nodig voor de factuur. Dat betekend echter niet dat uw naam of adresgegevens bekend wordt bij de ontvanger. Dus als u anoniem wenst te blijven voor de ontvanger van het boeket zet u uw naam simpelweg niet in de tekst voor op het kaartje. We zullen nooit de gegevens van de besteller doorgeven aan de ontvanger als die niet in de tekst van het kaartje staat.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja. U krijgt nadat u een bestelling heeft gedaan in de webshop automatisch een bevestiging via email. In deze bevestiging staan alle details van de bestelling. Als het boeket is bezorgd krijgt u daar ook een bevestiging van. Kunt u de emails met de bevestiging niet vinden? Kijk dan even in uw spambox.

Wat is het verschil tussen een veldboeket en een plukboeket?

Er is een klein verschil tussen een veldboeket en een plukboeket.

  • Een plukboeket is een boeket dat is samengesteld uit allemaal verschillende soorten bloemen. Alle bloemen hebben verschillende vormen, lengtes en kleuren zodat er een interessant, speels boeket met veel diepte ontstaat. In een plukboeket kunnen alle soorten bloemen zitten: Nederlandse veldbloemen maar bijvoorbeeld ook tropische bloemen
  • Een veldboeket is een plukboeket maar bestaat zoveel mogelijk uit Nederlandse veldbloemen (bijvoorbeeld Gladiool, Kamille, grassoorten, Delphinium etc.) Er zitten bijvoorbeeld geen tropische bloemen in.

Moet ik elke keer mijn gegevens invullen?

Voor elke bestelling hebben we minimaal uw naam en emailadres nodig. En natuurlijk de naam en adresgegevens van de ontvanger. Als u een persoonlijk account aanmaakt in onze webshop hoeft u niet elke keer uw gegevens in te vullen bij elke bestelling.

Wie bezorgt het boeket eigenlijk?

We hebben onze eigen koeriers en die bezorgen al onze bloemen. Heel af en toe wil het wel eens gebeuren dat we een externe koerier inhuren (als er bijvoorbeeld een boeket op een bepaald tijdstip is besteld) maar over het algemeen is het dus een URBANBLOOM-koerier die de bloemen in Amsterdam bezorgt.

Hoe worden de boeketten verpakt?

We zijn een bedrijf dat rekening houdt met het milieu. Onze boeketten worden alleen in papier verpakt.

2 reacties op “Bloemen bezorgen; veel gestelde vragen”

  1. Teresa Flynn

    Hello

    How much extra does the delivery cost to an apartment on Eerste Atjehstraat in your area.

    Thank you so much
    Teresa

    1. Hi Teresa,

      Thanks for your inquiry. I believe our shipping costs for Eerste Atjehstraat are €2,50.

      Kind regards,

      URBANBLOOM

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *