FAQ bloemen bestellen en bezorging

Vind hier de antwoorden op veel gestelde vragen over het laten bezorgen van bloemen.

bloemen bestellen en bezorging

Wil je graag bloemen laten bezorgen in Amsterdam, Diemen of Amstelveen? En heb je toch nog vragen over hoe dat nou gaat bij URBANBLOOM? Hieronder vind je de antwoorden op vragen die veel gesteld worden over het laten bezorgen van Bloemen door URBANBLOOM. Heb je een vraag die er niet bij staat? Neem dan gerust contact met ons op want we staan je graag te woord. Je bereikt ons door te bellen op +31 (0)20 4635317, een WhatsApp-bericht te sturen naar +31 (0)6 28 95 65 37 of een e-mail te sturen naar info@urbanbloom.nl.

Laat een boeket bezorgen in Amsterdam

Als je voor 12:00 uur bestelt, leveren we het dezelfde dag nog.

Hoe kan ik bloemen bestellen?

U kunt bij ons bloemen bestellen op twee manieren:

  1. Online via de webshop bloemen bestellen. Dat is vaak het snelst en gemakkelijkst. Alle adresgegevens, de tekst voor het kaartje en de betaling worden dan in één keer geregeld.

    Voor elke bestelling hebben we minimaal uw naam en e-mailadres nodig. En natuurlijk de naam en adresgegevens van de ontvanger. Als u een persoonlijk account aanmaakt in onze webshop hoeft u niet elke keer uw gegevens in te vullen bij elke bestelling.

  2. Via Whatsapp door een berichtje te sturen naar +31 (0)6 28 95 65 37 . Via Whatsapp kunt u dan alle details van de bestelling doorgeven en de betaling verloopt dan via een Tikkie.

Komt u er niet uit? Bel ons dan gewoon op +31 (0)20 4635317 of stuur een e-mail naar info@urbanbloom.nl.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja. U krijgt nadat u een bestelling heeft gedaan in de webshop, ontvangt u automatisch een bevestiging via e-mail. In deze bevestiging staan alle details van de bestelling. Als het boeket is bezorgd, krijgt u daar ook een bevestiging van. Kunt u de e-mails met de bevestiging niet vinden? Kijk dan even in uw spambox.

Ik heb een bepaald boeket in gedachte. Kan dat ook?

Jazeker. Als u een bepaald boeket in gedachte heeft dat u wil laten bezorgen in (de buurt van) Amsterdam maar u ziet het niet staan op onze website dan kunt u het beste een bestelling via Whatsapp plaatsen. Stuur ons een berichtje via +31 (0)6 28 95 65 37 en vertel ons wat uw wensen zijn. Of loop gewoon even langs in onze mooie winkel op Javaplein 4 om uw wensen te bespreken.

Kan ik een boeket dezelfde dag nog laten bezorgen?

Dat kan. Als je voor 12:00 uur bestelt kan het nog dezelfde dag bezorgd worden tegen het normale bezorgtarief (7,95).

Bestellingen die na 12:00 worden geplaatst worden op zijn vroegst de volgende dag bezorgd.

Voor bestellingen die na 12:00 zijn geplaatst maar nog op dezelfde dag moeten worden bezorgd, hanteren we een hoger tarief (17,50) omdat we hiervoor een externe koerier moeten inhuren.

Ik wil mijn boeket op een bepaalde tijd laten bezorgen. Kan dat?

Ja natuurlijk. Je kunt je boeket op een specifieke tijd laten bezorgen. Dat kan tussen 09:00 en 18:00. Dat kun je aangeven bij het afrekenen in onze webshop. Eerder dan 09:00 en later dan 18:00 kunnen we helaas niet leveren.
We huren dan speciaal een koerier voor deze rit in, dus het is wel wat duurder dan wanneer je kiest voor normale bezorging tussen 10:00 en 19:00. Maar soms heb je een boeket gewoon op een bepaalde tijd nodig…

In welke plaatsen bezorgt urbanbloom?

We bezorgen boeketten in Amsterdam, Diemen Oudekerk aan de Amstel, Durgerdam, Ransdorp, Zunderdorp en Amstelveen.

Wat gebeurt er als er niemand thuis is?

Als we het boeket komen brengen en er is niemand thuis dan proberen we of we het bij een van de directe buren kunnen afgeven. We zorgen er natuurlijk altijd voor dat het boeket veilig is en vragen altijd vriendelijk of de buren het even in het water willen zetten. Dan doen we een briefje in de brievenbus waarop staat bij welke buren het boeket is afgegeven met het verzoek de bloemen daar op te halen. En als laatste laten we jou, via een automatische e-mail, ook weten waar het boeket is achtergelaten.

Kan ik anoniem een boeket versturen?

Ja dat kan. Eigenlijk worden alle boeketten bezorgd zonder de informatie van de besteller prijs te geven. Toch heeft URBANBLOOM wel uw gegevens nodig voor de factuur. De enige gegevens die de ontvanger ziet, zijn de gegevens die u in het tekstveld ‘Tekst op het kaartje’ invoert tijdens het afrekenen.

Wat is het verschil tussen een veldboeket en een plukboeket?

Er is een klein verschil tussen een veldboeket en een plukboeket.

  • Een plukboeket is een boeket dat is samengesteld uit allemaal verschillende soorten bloemen. Alle bloemen hebben verschillende vormen, lengtes en kleuren zodat er een interessant, speels boeket met veel diepte ontstaat. In een plukboeket kunnen alle soorten bloemen zitten: Nederlandse veldbloemen maar bijvoorbeeld ook tropische bloemen.
  • Een veldboeket is een plukboeket maar bestaat zoveel mogelijk uit Nederlandse veldbloemen (bijvoorbeeld Gladiool, Kamille, grassoorten, Delphinium etc.) Er zitten bijvoorbeeld geen tropische bloemen in.

2 gedachten over “Bloemen bezorgen: veel gestelde vragen”

  1. Teresa Flynn

    Hello

    How much extra does the delivery cost to an apartment on Eerste Atjehstraat in your area.

    Thank you so much
    Teresa

    1. Hi Teresa,

      Thanks for your inquiry. I believe our shipping costs for Eerste Atjehstraat are €2,50.

      Kind regards,

      URBANBLOOM

Reacties zijn gesloten.